نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
افشاگری ایجنت شواین‌ اشتایگر / آیا یووه شواینی را ارزان راهی تورین خواهد كرد؟

افشاگری ایجنت شواین‌ اشتایگر / آیا یووه شواینی را ارزان راهی تورین خواهد كرد؟

یوونتوس با پیشنهادی كمتر از رقیب فرانسوی‌اش موناكو، یكی از گزینه‌های اصلی جذب ستاره آلمانی و مغضوب مورینیو در منچستر است.

 

رابرت اشنایدر ایجنت باستین شواین‌اشتایگر در مصاحبه‌ای از پیشنهاد باشگاه‌های یوونتوس و موناكو به هافبك سی و یك ساله منچستریونایتد خبر داده است.

 

اشنایدر با اشاره به این نكته كه با آمدن ژوزه مورینیو به این باشگاه، شواینی جایی در برنامه‌های سرمربی پرتغالی منچستری‌ها ندارد، از آمادگی او برای تغییر باشگاهش خبر داده است.

 

مدیربرنامه‌های شواین‌اشتایگر با اشاره به باقیماندن قرارداد این بازیكن آلمانی تا 2 سال دیگر با منچستر از میسر بودن امكان انتقال او از پیشنهاد در حدود 9 الی 10 میلیون یورویی یوونتوس و 14 میلیون یورویی موناكو برای انتقال او پرده برداشته است اما در نهایت متذكر شده فرصت بازی و اعتماد میان مربی و شواینی مهم‌ترین فاكتور در انتخاب مقصد بعدی او خواهد بود.

 

ایجنت شواین‌اشتایگر در پایان ابراز امیدواری كرده در صورت یافتن فرصت بازی و ارائه بازی‌های درخور شایست، ممكن است شواینی هواخاهان دیگری نیز پیدا كند.

 

باستین شواین‌اشتایگر در فصل 2016‐2015 سی و یك‌ بار برای منچستر در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و یكبار نیز برای این تیم گلزنی كرد. او یكی از بازیكنان تیم ملی آلمان در رقابت‌های یورو 2016 است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: